onsdag, september 23, 2009

a giant growl.

Har någon av er sett Stephen King's Langoljärerna? Jag tror att det var i den filmen som det brummade som attan när "de" anföll. Igår när jag skulle sova, efter mina tjugo minuter på spikmattan (som var helt underbara) hördes ett brummande som fick mig att tänka på just denna film (som är en av världens sämsta filmer som någonsin gjorts) och jag kunde inte somna, trots att jag var avslappnad och trött.

Funderade länge på vad brummandet var för något, men jag kunde inte komma på något. Tillslut somnade jag och det är jag tacksam för. Så läser jag tidningen nu och får förklaringen. Puh, igår trodde jag allvarligt att "de" skulle anfalla. Det kändes inte bra. Hoppas det inte blir samma sak ikväll för det hade varit kul att somna på en gång efter att ha fått en sån fin avslappning som spikmatten faktiskt ger.

Inga kommentarer: