tisdag, september 08, 2009

a soft day.


Har haft en mycket lugn och skön morgon/förmiddag. Efter frukosten la jag mig i soffan med boken jag lånade på biblioteket igår och några timmar senare var boken utläst. Det var en väldigt bra bok, men det är alltid lika jobbigt att läsa ut en bok. Den hade gärna fått fortsätta. Men någon gång måste den ju sluta.

Sen har jag diskat (som vanligt) och även gjort iordning pajdeg för ikväll hade jag tänkt äta räkpaj till middag. Mycket gott. Annars blir det nog häng med Jonna ikväll, vilket var väääldigt längesen, men båda har jobbat som galningar hela sommaren och det har varit svårt att hitta tid som båda varit lediga. Men idag blir det nog av. Hoppas jag.

Men just nu tänkte jag se nyaste avsnittet av Greek som landade i min hårddisk i morse. Nice.

Inga kommentarer: