söndag, september 20, 2009

a night to remember.

Idag är mitt huvud lite tyngre än vanligt. Inte kul. Men jag skyller faktiskt större delen av det på Elin. Det var hon som gjorde att jag drack så mycket. Hämnden är ljuv! Mohahahaha... Nej, allvarligt det var en mycket trevlig kväll igår. Jag och Elin i min soffa drickandes alkohol. Kan ju inte bli så mycket annat än trevligt. Vi hamnade på Valdino till slut och skulle dansa, men jag dansade inte ett enda steg, jag stod i baren och pratade med folk. Varför gjorde jag det när jag skulle dansa? Konstigt. Kvällen slutade dock med att jag och Falle hamnade i buskaget i rondellen vid Max. Vad vi gjorde där och framförallt varför vi hamnade där har jag ingen aning om. Men vi skrattade så då var det väl roligt då.

Innan jag avslutar ska jag bara säga att igår hände det som vi har väntat på så länge, vi är alltså fotbollslaget. Igår slog Lira BK Trångfors med 2-1 vilket betyder att Öjeby IF's damlag spelar i division 3 nästa säsong! TJOHO!!! Fy fan så härligt. Nu måste jag bara se till att träna som en tok i vinter så att jag orkar med division 3-spel. Men det ska väl inte vara några problem. Eller? Nu kommer snart Elin för att hämta sina saker som lämnades här igår och jag måste äta något frukostaktigt. Hej med er!

Dagar kvar:
1 2 3 4

1 kommentar:

J sa...

Hmm, synd man inte kunde vara med. Då man inte vet kan man inte delta.. hehe. Nu ska jag jobba vidare, ha det PUSSS!