tisdag, maj 24, 2011

all I do is read, read, read.

Tre timmar tog det att färdigställa tidningen. Tog inte så många pauser idag för jag ville bli klar med skiten. Usch, det är fan jävligt jobbigt att sitta och läsa i flera timmar. Har huvudvärk nu, men jag ska sätta mig ner om en stund och läsa lite (haha, som om jag inte har fått nog "läsa" idag, men det är skillnad på "läsa" och "läsa"). Har jag tur blir det sjätte filmen redan ikväll. Jippie!

Fick ett ryck när vi kom hem (var och handlade med älskade när jag slutade därav "vi"-et). Dock var det inte "vi" som fick ett ryck utan bara "jag". Hursomhelst, tvätt i tvättmaskinen, dammet/sanden i dammsugaren och jag har även hängt ut allting från sängen (förutom själva sängen) på balkongen. Hoppas att jag kommer sova gott inatt, haha... Nåväl, om det nu ska bli film redan ikväll är det bäst att jag går och läser lite.

Inga kommentarer: