tisdag, maj 17, 2011

"I think the term you're looking for is OMG?"

Nu ska jag berätta någonting för er, som vissa av er kanske blir lite chockade av. Jag är i alla fall rätt chockad. Det är nämligen så att ni som läser mina rader vet ju att jag älskar Vampire Diaries och är helt galen varje fredag.

Men ni har säkert märkt att jag inte skrivit någonting om den här serien på ett ganska bra tag. Det är helt enkelt av den anledningen att jag inte har sett de två senaste avsnitten. Yes, I know I must be crazy. Men jag har helt enkelt inte varit i vampiremood.

Men nu tänkte jag ta tillfället i akt och se slutet av säsong två. Jag är sjukt jävla spänd på vad som händer och jag kan verkligen inte förstå att jag inte sett avsnitten än, för sist jag såg slutade det ju så fruktansvärt spännande (som vanligt). Men ibland överraskar jag verkligen mig själv, haha. Men nu är det som sagt dags.

Inga kommentarer: