måndag, maj 16, 2011

been doing some things today.

Shit, tiden bara springer iväg. Men på något sätt känns det ändå bra, för nu har den sprungit iväg för att jag har gjort en massa saker och inte för att jag legat i soffan och sett serier. På jobbet gick det super, har avverkat två och en halvtimme hittills. Får se när jag trycker in sista passet.

Har även varit och handlat en kruka så någon dag i veckan ska jag till mamma i stugan och plantera lite vackert till balkongen. Sedan fick jag ett samtal att våran tränare blivit pappa idag (Grattis Jörgen!) så då måste jag hålla i träningen.

Lite synd för jag var sugen på att träna själv, men det blir så knasigt om jag ska hålla i träningen och träna själv. Jag får fara ut och springa någon annan dag istället. Så jag har suttit en bra stund och lagt upp en grym träning. Om tjejerna inte har träningsvärk imorrn då vette fåglarna alltså, haha.

Inga kommentarer: