fredag, maj 27, 2011

I hope Dalarna will keep me awake.

Jag fick gå från vaktandet strax efter ett, då hade en liten student suttit själv i nästan fyrtiofem minuter. Ganska frustrerande var det att sitta och vänta på att hon skulle lyfta på rumpan. Men man kan ju inte stressa någon som sitter och gör tenta, det är lite taskigt.

Tyvärr blev det ingen powernap för jag for direkt och mötte upp älskade och Trogen på stan. Där blev vi ett tag så när vi väl kom hem var det typ bara att vända i dörren (hann dock bråka med datorn en stund, börjar nog bli dags för en ny) och fara till jobbet.

Så nu sitter jag här och tröttheten kommer säkert komma smygande, men jag får lite skylla mig själv, för jag hade ju kunnat strunta i pojkarna och farit hem och sovit istället. Men jag är inte så smart alla gånger. Nåväl, jag tror att jag ska klara det, har ju jobbat trött förut. Så nu ska jag gå in i studion med mina sidor.

Inga kommentarer: