fredag, maj 13, 2011

read or not read, it's your choice.

Blogspot har legat nere hela dagen och nu verkar det som att några inlägg är borta. Är de borta för alltid eller bara tillfälligt? Jag kommer dock inte ihåg vad jag skrev i dem, men det är ju trist att de bara är borta...

Nåväl, idag har jag varit en duktig flicka. Har tagit hand om disken som jag egentligen skulle tagit hand om i tisdags. Har skrubbat diskbänken för den var äcklig. Jag har även varit ute på en löparrunda i det fina vädret. När jag sen kom hem tänkte jag att jag skulle utsätta benen (och armarna) för ännu mer arbete, så jag körde lite styrke också. Så duktig så.

Nu sitter jag på jobbet och det är jag glad för. Älskade är tydligen fast på Arlanda på grund av att planet är försenat och då är det ju bra att jag sitter här, för nu har jag ju något att göra, annars hade jag ju bara suttit hemma och behövt vänta ännu längre. Förstår ni någonting av det där? För det gör inte jag.

Det verkar bli ett långt inlägg, men då har jag ju inte fått skriva av mig på hela dagen. Har egentligen inget att skriva, men jag har inget annat att göra, så varför inte? Känner mig på lite dåligt humör och jag vet inte varför. Jaja, jag ska sluta skriva och göra något annat istället, även om det inte finns något att göra...

3 kommentarer:

steate sa...

check this site out navigate to this web-site go to website More about the author website here resource

neepsa sa...

replica bags in china this content s9t49l4p65 replica bags near me replica bags in dubai official site f2e42q1h18 replica bags 168 mall visit this site m1m89x2a71 good quality replica bags replica bags from turkey

Unknown sa...

b8l96w3c98 n9s93k7i78 u8d75t3e59 f5z79d0u23 c0c23h3g00 u2t27a4b75