söndag, maj 29, 2011

where's the summer?

Underbar kväll igår. Pojkarna är jävlart bäst. Skrattar alltid när de är i närheten och är det någonting jag älskar så är det att skratta. Tack boys för en mycket trevlig kväll!

Idag mår jag ganska bra. Trött är jag däremot, har blivit lite sömn i veckan, men kroppen vill inte riktigt sova lika mycket som knoppen. Men jag gav bort kvällens arbetspass till en annan (har jobbat så mycket de senaste veckorna och ska jobba en hel del framöver så jag känner att jag är värd en kväll utan jobb) så jag kan bara ta det lugnt.

Dock väntar ett två timmars träningspass ikväll. Löpning även denna gång. Är grymt sugen (jag är inte ironisk). Tyvärr regnar det just nu, men jag tänkte stänga ögonen en stund och hoppas att det slutar tills det är dags att snöra på sig löparskorna.

En tråkig sak som hänt idag är att älskade är på väg till Malmö. Igen. Jävla Skåne. Men det är ju kort vecka på grund av röd dag, så han kommer ju snart hem och tiden kommer säkert gå fort för jag är upptagen hela veckan. Jaja, nu ska jag stänga ögonen en stund. Skönt.

Inga kommentarer: