lördag, maj 07, 2011

"Sometimes a bowler just has to face the music."

Har varit på Nimbys och spelat bowling med Elin, Mattias, Linus och älskade. Mycket trevligt. Men min arm är inte så glad på mig och jag tror att den kommer vara ännu argare imorrn, men det är smällar man får ta, haha. Det var sjukt kul även om jag förlorade mot älskade (med åtta jävla poäng). Mer såna grejer röstar jag på!

Nu ska jag packa ner lite grejs och sedan ta cykeln in till stan. Ikväll väntar tjejfest och det ska bli grymt trevligt. Hoppas att solen och värmen hänger med ett tag så att vi kan sitta på balkongen och få sommarkänsla. Det har varit helt galet varmt idag och jag blir så förundrad över hur vädret kan svänga så mycket från dag till dag... Nåväl, har inte tid att sitta och fundera över det nu.

Inga kommentarer: