fredag, april 04, 2008

It's That Time.

Jag känner mig irriterad, trött och allmänt less. Rastlös är också ett ord som passar in i beskrivningen av mig denna fredagseftermiddag. Vill göra någonting, men kommer inte på vad jag vill göra. Borde ta en powernap för att orka med kvällen, men det har jag inte ro till att göra.

Men jag vet
vad som gör mig på det här humöret. Jag vet vad som väntar runt hörnet. Det är den tiden i månaden. Just nu känner jag nästan att det vore skönt att vara kille, åtminstone för att slippa dessa humörsvängningarna. Men å andra sidan, killar har säkert problem de också. Jag menar hur kul kan det vara att vakna varje morgon med någonting hårt som står upp och gör att morgontoabesöket blir en utmaning?!

1 kommentar:

Anonym sa...

Efter 5 års studier i luleå så kan jag inte påstå att jag saknar norrbotten alltför mycket. Men visst kommer jag ihåg känslan att tråna efter sommaren som du skriver om... sommar & sol!