lördag, april 05, 2008

My Candy.

Varje gång jag köper godis, väljer jag de godisarna som jag för tillfället är sugen på. Inget konstigt där, för det vore ju knäppt om jag köpte godis som jag inte var sugen på. Men det konstiga är att det alltid blir samma sak när jag kommer hem.

Jag häller upp godiset i min fina godisskål och sätter mig till rätta för att njuta. Tittar ner i skålen och funderar på vilken godis som ska bli debuten och då slår tanken mig. Varför har jag köpt dessa godisar?

Varenda gång blir det på detta vis. När godiset är upphällt och färdigt att förtäras är jag inte längre sugen på just dessa godisar. Det är så irriterande. Varför kan jag inte bara vara sugen på samma sak längre än fem minuter?

1 kommentar:

Anonym sa...

Ungefär som för mig då =P Trevligt att se dej igår :) hoppas det gick kanoners!
Hörs !
Kramar