torsdag, november 19, 2009

flying high.

Innebandyn gick väl sådär. Bollarna hade en tendens att antingen fara för högt eller för långt åt sidan. Typiskt. Sen sköt Valle en boll på mitt redan blåa knä, tack så mycket! Har även fått två nya märken på smalbenen. Känns bra inför lördag då jag tänkt ha klänning. Men å andra sidan är det lite tufft att ha blåmärken, då kanske folk tror att jag är en hårding, vilket de gärna får tro för jag är ju det.

Nu ska jag äta en banan och dricka lite vatten. Sen får vi se om jag äter något mer, det blir ju tidig middag idag eftersom det är tidig träning ikväll så jag vill inte äta för mycket så jag blir alldeles för tung för orka träna mer. Jag älskar verkligen att träna och jag är så glad att jag har kommit igång ordentligt med det. Känslan efteråt när man försöker hitta en normal andning är nästan den bästa, det är då jag vet att jag gjort något bra.

Inga kommentarer: