onsdag, november 18, 2009

I have fallen for you.

Tjejträffen var mycket trevlig. Det blev en hel del skratt (som vanligt), speciellt när jag ramlade ner från soffan. Önskar att någon av tjejerna hade filmat för det hade varit roligt att se fallet och inte bara känna det. Sen blev det även lite prat om snor. Yes, det är sant. Föreläsningen jag pratade om i förra inlägget var om snor. Jag och Elin hade pratat om snor och vi ville veta mer så då tog jag reda på mer. Det var trevligt.

Sen när jag kommer hem sitter älskade vid sin dator. Jippie! Han kom hem redan idag. Mycket trevligt. Han har gått och blivit förkyld så han orkar inte jobba och då är det lika bra att komma hem och vara ynklig (läs: sitta vid datorn). Så ikväll ska vi mysa eller åtminstone kramas lite. Nu ska jag äta lite kvällsmat och sedan slöa en stund innan sängen väntar för imorrn är det uppstigning tidigt för det är vikigt vuxenmöte på morgonen. Spännande.

Inga kommentarer: