onsdag, november 25, 2009

in the twilight zone.

Känns väldigt konstigt att fara på jobbet i tid för en gångs skull. De senaste gångerna jag jobbat har jag kommit in en timme tidigare för att jag ska och träna. Men idag är det träningsledigt (kroppen är väldigt glad för det) och därför kan jag fara in till jobbet i normal tid. Mycket konstigt.

Idag har jag gjort absolut ingenting. Legat i soffan och sett filmen som alla surrar om, Twilight. Den var bra måste jag säga och nu är jag faktiskt sugen på att se tvåan. Haha. Jag som inte trodde jag skulle tycka om filmen. Så det kan gå. Nu ska jag klä på mig något annat än träningskläder, även det känns konstigt, haha. Sen ska Tara få gå ut en sväng innan jag far iväg till jobbet. ÖP ikväll igen. Kul.

1 kommentar:

J sa...

Jaa du ser där ;) haha... Så du hann med hela idag då? Hoppas jobbet går fort idag.. KRAM :)