fredag, november 06, 2009

"Not just a hat-rack my friends!"

Jobbet gick bra och träningen var underbart jobbig. Snacka om att jag kommer vara stark när fotbollssäsongen drar igång på riktigt. Shit alltså! Nu väntar dock nackdelen med att kombinera träning och jobb, jag måste gå i duschen. Kanske inte så jobbigt, men med tanke på att klockan är vad den är är det jobbigt, för jag kan inte gå och sova på en gång för då kommer mitt hår se ut som fan imorrnbitti. Så då kommer jag behöva sitta uppe ett tag och för en gångs skull hade det varit skönt att inte sitta uppe så länge.

Måste bara avsluta med att säga att det är sjukt kul när man kommer hem och blir mött i dörren av en glad hund. Hon blev alldeles till sig när vi skulle ut och kvällspinka. Men hon är söt lilla gumman. Nej, nu ska jag hoppa i duschen, för ju längre jag drar ut på det desto längre måste jag sitta uppe. Det ni, det kom jag på alldeles själv.

Inga kommentarer: