fredag, november 06, 2009

friday, I'm in love.

Jag var vaken till typ fyra imorse, varför? Jag har inte varit vaken så länge på mycket länge, i nyktert tillstånd ska väl tilläggas, med alkohol i kroppen har jag varit det många lördagar. Dock känns det lite som att jag drack igår för huvudvärken är med mig. Har jag lyckats få kroppen att tro att jag drack igår för att jag var vaken så länge? Hm... Konstigt.

Fick ett sms av älskade alldeles nyss där han undrade vad jag ska äta till middag idag. Det kanske inte är så konstigt med tanke på vem som skickade det och vilken dag det är. Men han ska inte komma hem i helgen för han har match imorrn och det känns onödigt att köra hem lördagkväll och tillbaka söndagkväll. Så antingen kommer han hem i alla fall eller så skickade han till fel person. Mycket konstigt. Kanske ska luska i det? Men först måste jag nog äta lite frukost för min mage försöker prata och det vill inte jag. Här är det bara jag som ska prata. Så det så.

Inga kommentarer: