måndag, mars 08, 2010

fifteen again.

Nu ni ska ni få veta vad jag nyss har gjort. Det var ju inte bara älskade som åkte till Jutis utan bilen följde även med för att se till så att han kom dit och kommer hem sen igen. Men detta medför ju att jag är utan transportmedel men mina fina svärföräldrar kom på idén att jag ju kunde göra moppe (lillsvågers gamla) så nu har jag precis kommit hem från Enrisvägen.

Det var ungefär tio år sedan jag körde moppe sist och då var det en Puch Dakota som jag flög fram på, mycket häftigt. Men nu är det en lite moderna modell och det var ganska skönt för jag behöver inte koncentrera mig på att behöva växla, haha. Det var grymt läskigt att köra moppe igen, men oj så roligt. Så jävla kul alltså. Ja, kanske inte om man frågar min stackars fingrar som blev nästintill stela av färden, trots dubbla vantar. Men jag har lagt fram älskades skoterhandskar till nästa gång. Haha, så jävla roligt!

Inga kommentarer: