söndag, mars 28, 2010

STOP SNOWING!!!

Det blev ingen match idag, vilket gjorde mig lite irriterad. Inte för att jag "missade" en alkoholkväll igår, utan snarare för att jag äntligen lyckades somna om där vid åttatiden (brukar annars vakna då) och sov så in i bomben gott när klockan ringde halv tio. Hade det inte varit match hade jag kanske äntligen fått min sovmorgon jag har sökt och längtat efter. Men den som väntar på någonting gott...

Fast å andra sidan med tanke på vädret utanför fönstret (täta, täta snöflingor ramlar i ett rasande tempo för er som inte bor här) hade det inte varit kul att spela match idag. Men jag tycker ändå att de hade kunnat ta beslutet redan igår eftersom man hade kunnat räkna ut att det skulle snöa idag. Men jaja, det är ingen idé att gräma sig i det förgångna. Jag är vaken, har ätit frukost och läst tidningen. Nu ska jag snyta mig, klä på mig lite mer kläder och sedan ta med mig Tara ut i snöstormen. Jippie!

Inga kommentarer: