torsdag, mars 25, 2010

there's a dog on the bus.

Gymmet var galet, men ÅH så skönt. Svettades som aldrig förr och benen är lite tunga just nu. Hoppas det inte håller i sig till imorrn, hade nämligen tänkt gå lite på stan, kanske. Efteråt blev det en stund i soffan i Bersika med svärföräldrarna och nu sitter jag och väntar på att äggen ska koka färdigt så att jag får gå i duschen. Den här torsdagen har varit en bra dag och den ska fortsätta i soffan med en god äggsmörgås och en tekopp och lite nya avsnitt som trillade in tidigare. Underbart!

En liten sak innan jag avslutar bara, ville bara berätta att Tara har åkt buss för första gången i sitt liv idag. Hon var lite skeptisk till en början, men när hon såg att jag inte försvann blev det bättre. Hon var så duktig hela resan, vårat lilla gullegryn!

3 kommentarer:

jecka sa...

HAHAHA! Ja men samma här ! Kom på typ i tisdags att jag skulle få se ett nytt avsnitt på fredag, jag blev nästan galen :) Dreggla lär man nog göra ! Ta´t lugnt du också, dreggla it ner datorn allt för mkt :P va händer till helgen annars då? Ha de braa ! pusskram!

Clara sa...

Ja men visst var den bra?! Har inte läst klart ännu men en av de bästa ja läst.. ja han e fruktansvärd.... finns inga ord eller ursäkter för den sjuka människan.. usch....

jecka sa...

Hahah, ja men det är ju eg. sjukt, det är väl bara en fas man går igenom i livet, förhoppningsvis :) Haha, bäst att lägga en handduk eller någe på tangentbordet, just in case :P Oho,härlig helg:) Har faktiskt hört att det ska snöa sjukt mkt i helgen, men va vet man ? :)(så förbered dej på ferre,häh) Imorrn ska jag iaf äta after work på jobbet, dricka lite vin typ, sen lördag jobbar jag till 16, sen efter det.. fri som en fågel :)