onsdag, mars 10, 2010

I'm not surprised anymore.

Jag har slutat bli så förvånad och irriterad när det strular på jobbet för det händer väldigt ofta nuförtiden. I alla fall för mig, jag vet ju inte hur de andra har det. Jag trodde att jag skulle göra UNT idag och började därför jobba där och har läst in kring tio minuter. Men så har det blivit lite fel och jag skulle egentligen inte alls ha jobbat idag utan våran platschef hade sett fel på dag och trodde det var torsdag idag. Men jag får ta hennes tid istället så nu läser jag ÖP. Men som sagt så är jag ganska van att det strular och det gör ju inte så mycket att få byta från UNT till ÖP, det är ungefär samma sak fast en annan tidning. Krångligt? Well, welcome to my world!

1 kommentar:

J sa...

Jaa men dte var som klurigt att beskriva.. Blev gode gott men för mättande. Eller njä men fullt blev dte i magen ;) KRAM