tisdag, mars 09, 2010

not that handy.

Då var utomhuspremiären avklarad. Skönt. Det jag frös mest om var tårna. Oväntat? Inte särskilt. Dock började min resa till LF (gamla Kvarnvallen om det är någon som inte vet var jag menar) lite dåligt. När jag kom till Statoil och skulle tanka fick jag inte upp sitsen (tanklocket sitter under), inte ens de som jobbade där fick upp det. Det slutade med att lillsvåger fick komma från Bersika och visa hur man gjorde. Så jävla sjukt. Sen att det var enkelt som attan gjorde ju ingenting bättre, haha. Men jag fick till det och kommer nog öppna den lite då och då för att få in det i huvudet. Kom lite sent till träningen men så kan det gå ibland. Nu ska jag gå och duscha varmt och sedan äta lite och se någon serie innan jag ska krypa ner med min nya bok jag lånade idag. Kul.

Inga kommentarer: