söndag, mars 14, 2010

what a fun weekend.

Helgen är över. Det har varit en sjukt rolig helg. Om man inte räknar med förlusten (1-4) igår, den var kanske inte så kul. Men resten av helgen har varit kulikulig. Det finns mycket att skriva om men jag har ingen ork. Det enda jag kan säga är att lekarna jag anordnade gjorde succé (speciellt en som var helt jävla galet rolig), vi spelade sååå mycket bättre idag än igår (dock blev det 1-1, men vi var det bättre laget) och det är nästintill omöjligt att sova hos mamma på grund av Zizou.

Nu sitter jag på jobbet och jag är väldigt glad att jag har bytt med Maria idag också (UNT istället för FK) för jag är helt jävla slut. Eftersom katten är galen blev det inte många timmars sömn inatt och sedan att spela fotboll i iskyla gör en ganska trött. Så idag hoppas jag att sidorna ramlar in fortare än fortast så att jag får åka hem till sängen snart. Det känns nästan som att jag är bakis, speciellt låter det som att jag är bakis för jag har lite raspig röst. Det är lite knasigt.

Inga kommentarer: