torsdag, mars 11, 2010

I've got lumps under my shoes.

Kvällens träning var kanske inte den roligaste träningen, men så blir det när det ramlar lapphandskar från skyn och snön bildar klumpar under skorna. Usch och fy. Men jag var faktiskt lite duktig och sprang både dit och tillbaka, dock tror jag att nästa gång jag jobbar och tränar att jag ska gå tillbaka för det var lite overkill att springa tillbaka för det sög lite för mycket energi.

Nu är snart tidningen ivägskickad och då är det bara att försöka ta sig hem. Ser inte fram emot det och det kommer troligtvis sluta på två sätt, antingen att jag kör omkull eller att jag får leda moppen hela vägen hem. Jag tror inte att jag ser fram emot något av alternativen. Men kommer jag bara hem ska jag ta en varm och skön dusch och sedan äta lite (jag äter verkligen mycket nu för tiden?!) och sedan krypa ner under täcket och sova som en gris. Förhoppningsvis får jag längre än till nio imorrn. Men den som lever får se.

Inga kommentarer: