måndag, oktober 04, 2010

but whenever monday comes, but whenever monday comes...

Då var det måndag igen. Det blir många måndagar under en livstid, haha. Jag har nu fått min dagliga dos Våra Bästa År, tagit min morgonmedicin och borstat tänderna. Nu kan jag ta tag i dagen. Den innehåller, som de flesta måndagarna, städ. Ska städa upp efter i lördags. Det är dock inte så stökigt som det kan vara efter en fest, men det är lite plock och skräp. Jag är väldigt glad att jag var så smart och ställde fram plastmuggar, för då slipper jag ju diska en massa glas.

När städningen är gjord, ska jag ge mig i kast med att koppla in våran nya dvd. Det borde inte vara så svårt, men med tanke på tidigare erfarenheter med att koppla in/bygga ihop saker och ting, brukar jag göra det svårare än vad det är. Men jag göra det steg för steg enligt bruksanvisningen, då kan det väl inte gå fel... Eller?

Inga kommentarer: