fredag, oktober 29, 2010

it's a melancholy evening.

Nu har jag läst klart. Har bara en liten snutt kvar till FK. Det är nästan lite vemodigt ikväll. Det är nämligen så här att vi får ju några nya tidningar till Piteå från och med måndag, men tyvärr förlorar vi även en tidning och det är just den tidning jag läst idag, ÖP. Den ska åka hem till Östersund igen.

Idag är alltså sista dagen som vi läser ÖP i Piteå. Jag känner mig faktiskt lite priviligerad som fick sista ordet. Men det känns som sagt lite vemodigt. Sorgset. Jag har alltid tyckt om ÖP. Det kanske inte har varit de mest intressanta sakerna som stått i tidningen (let's face it, Jämtland/Härjedalen är ju inte så stort), men den har varit lättläst och trevlig att läsa. Tack ÖP för den tiden jag fått med dig. Jag hoppas du får det trevligt hemma och att du aldrig glömmer oss!

Inga kommentarer: