söndag, oktober 17, 2010

those relatives are crazy.

Gårdagen var helt outstanding. Jag hade skitkul. Älskades släkt är helt galen, haha. Det var väldigt skönt att vakna upp i sin egen säng imorse, men jag tycker synd om svägerskan som jobbar idag och därför fick köra hem inatt.

Just ja, jag skulle ju berätta vad jag gjorde igårkväll. Älskades morbror fyllde 40 och det var storkalas i Arvidsjaur och som sagt var det en riktigt rolig kväll. Har många bilder och många filmer, haha. Helt galet.

Idag mår jag bra. Lite trött, men det brukar ju höra till på söndagar. Soffan, filten och jag myser på väldigt bra. Ska fortsätta med det efter att ha gjort lite toabesök. Ikväll däremot blir det inte soffmys. Eller ja, egentligen blir det ju det, men det blir inte hemma. Det vankas middag och bingolotto (oh yes!) hos fina människor. Jag hoppas självklart på vinst. Nu toa sedan måste jag hålla filten och soffan sällskap.

Inga kommentarer: