tisdag, oktober 12, 2010

"Nice try, see the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from."

Om jag hade varit från Holland hade detta inlägg innehållit en massa superlativ. Men nu är jag ju inte från Holland så det finns inga superlativ att skriva. Sverige var så fruktansvärt värdelösa så jag vet inte alls vad jag ska säga förutom att det var pinsamt att se matchen och jag ville nästan byta medlemskap bara för att inte förknippas med det usla spelet (om man nu kan kalla det Sverige åstadkom på planen för "spel") som pågick. Usch!

Älskade snarkar på soffan (han har gjort det sedan efter middagen) och jag är faktiskt också lite trött, men jag tror inte att jag kommer kunna somna än på ett tag. Trots att klockan är så pass mycket som den faktiskt är funderar jag på att kladda ner händerna i en skål med smör, mjöl, salt, bakpulver och mjölk. Är grymt sugen på det som sedan kommer ut ur ugnen så jag tror faktiskt att jag trotsar tiden och gör mig lite goda scones. För det är aldrig för sent för scones!

Inga kommentarer: