onsdag, oktober 27, 2010

together we are one.

Jag ber om ursäkt till min dator för att jag skyllde på den tidigare. Det var inte den som inte ville ha internet, det var en sladd som inte ville sitta fast. Att jag inte kollade den på en gång var väldigt dumt, men nu är det fixat. Skönt.

Middagen idag var något som jag har längtat så till den milda grad efter och eftersom det inte verkar som att någon av mina svärföräldrarna tänkt göra det på ett tag fick jag ta saken i egna händer. Eller ja, jag har faktiskt inte gjort så mycket förutom att skära fläsk och forma själva palten, resten gjorde älskade. Men att göra middag tillsammans är mysigt och det var så himmelskt gott. Som vanligt.

Dock känns det som att den här dagen kan sluta fort. Jag var trött redan innan gymmet och palt är ju inget uppåttjack precis. Men jag har inga planer förrän imorrn klockan tolv, så om jag skulle somna är det ju inte hela världen. Däremot hoppas jag att jag inte hinner somna innan jag hunnit duscha, det blir så fasligt jobbigt då. Varför jag inte duschar på en gång? Jag orkar inte. Jag måste låta maten smälta innan jag rör på mig, haha.

Inga kommentarer: