fredag, oktober 29, 2010

I made it.

Det blev en full tidning trots allt. Puh! Jag piggnade till efter att ha läst några insändare och en debatt. Det är fan bra uppvakningsmetod, haha. Kvällen har annars varit ganska långsam, men jag har ändå jobbat på bra för tidningen är bara några minuter från skickad. Härliga tider! Fick dock en hostattack när jag läste in det sista. Inte kul. Jag förstår inte varför hostan envisas med att hänga efter mig hela tiden?! Jag vill inte ha dig! Fattar du trögt?

Jaja, jag ska åka hem. Kanske äta någonting, kanske se lite Cityakuten och sedan sova. Jag hoppas att träningsvärken är borta imorrn, men jag tror det är för mycket begärt. Men om du (träningsvärken) nu mot all förmodan skulle försvinna under natten får du hemskt gärna ta med dig hostan!

Inga kommentarer: