fredag, oktober 29, 2010

this friday is no exception.

Är det någon av er läsare som skulle bli förvånade om jag sa att jag sitter på jobbet ikväll? Iså fall hänger ni inte med särskilt mycket i mitt liv. Fredagkväll innebär oftast arbete. Men jag klagar inte så mycket över det, jag har helt enkelt accepterat att fredagsmyset blir på jobbet. Inte för att blir så mycket mys, men ni förstår vad jag menar.

Jag jobbar på ganska så bra ikväll. Men det hör också till fredagar. Eftersom det är Idol (eller något annat underhållningsprogram beroende när på året det är) ikväll vill jag ha ett "rent bord" tills dess. Det går som sagt bra. Till och med så bra att jag nu har tid att se lite webb-teve. Ännu en sak som är vanligt förekommande. Kanske inte just på fredagar, utan vilken arbetsdag det än är.

1 kommentar:

J sa...

Jaa så fort gick den veckan, nyss satt du ju här ;)