söndag, oktober 10, 2010

ten ten ten.

Oj, oj, oj. Gårdagen var helt galet rolig. Maten var hemskt god, sällskapet var hur bra som helst (som vanligt) och alkoholen rann ner snabbt som attan, haha. Utgången var för en gångs skull kul och det var ju på tiden. Dock mådde jag inte så bra i natt, jag vet inte riktigt vad som hände, men det var kanske för trångt i magen så att jag var tvungen att tömma litegrann? Haha... Jaja, usch och fy, nu ska jag äta äggsmörgås (väldigt gott dagen efter) och lägga mig i soffan. Tror inte det blir så mycket annat idag, men å andra sidan är det ju inget utöver det vanliga. Tack brudar för igår. Ni är helt klart bäst!

1 kommentar:

J sa...

Hahah anna, du körde rent så hårt att det blev tömning. Ojoj :P Men du hade ju nån drink i handen på challes så ;) TAck för igår, kuung ;) PUSS