tisdag, augusti 12, 2008

Finally, Some Days Off.

Helt slut. Men nu är jag ledig i två dagar och sedan jobbar jag bara en dag. Underbara känsla. Men nu har jag börjat fundera på om jag är ledig en vecka typ, kanske jag ska säga att jag vill ha mer jobb. Åtminstone månaden ut. Pengar är ju aldrig fel att få... Intressant va?

Ska strax gå och låna bilen. Glömde helt bort att jag skulle på Coop efter jobbet och nu orkar jag då verkligen inte cykla in till stan igen. Alldeles för varmt och jag är alldeles för trött. Sedan ska jag göra någonting gott till middag... Det blir bara mer och mer intressant, eller hur?

Imorrn händer grejer men kan tyvärr inte avslöja någonting för jag vet inte riktigt vem som läser det här. Men jag lovar att berätta på torsdag och jag ska försöka komma ihåg att ta med och dokumentera allting. Det ska bli grymt kul, hade dock varit roligt om jag inte vore så trött. Men vem vet, kanske att jag är pigg och alert imorrn trots att jag inte kommer få någon riktig sovmorgon. Men det återstår att se.

Nej, nu ska jag avsluta innan intressesmurfen får skrivkramp. Mot bilen och Coop!

3 kommentarer:

J sa...

Hoppas det blir skoj iaf!! :D PUSS!! :)

J sa...

Jaa vi ska ha såå skoj ;) Haha!! hur många paket tror du att du och grebben behöver att dela på? vi andra ska ha 2 per par.. Tydligen! :P Jag och E ska och hanlda så säger vad de blir i prisväg.. :) Men hur många behöver ni tror du?
Jaa lite skoj med färg!! Det löser du nog :) PUSS!!

J sa...

Kräft paket alltså :P