onsdag, augusti 20, 2008

Just Some Words.

Jag är helt slut. Jämnt. Varför kan jag inte få vara pigg och alert någongång? Hade varit så skönt att få känna hur det kan kännas utan sömngrus i ögonen hela tiden. Någon som kan berätta för mig hur det är?

Händer annars inte så mycket. Har tagit på mig några extra timmar på jobbet, trots att jag är spyless. Men pengar växer tydligen inte på träd (inte på de träd som jag har sett i alla fall) och några extra slantar på kontot kan jag inte tacka nej till. Men imorrn ska jag få vara på en annan våning, så kanske det känns lite bättre då.

Saknar min karl gör jag. Har varit gräsänka sen i måndags. Kanske inte så länge, men är man kramsjuk så känns det som en hel evighet. Hade hoppats på att han skulle komma redan idag, men jag får nog vänta tills imorrn. Men den som väntar på någonting gott...

Börjar planera min IKEA-resa. Spännande. Lägenheten ser lite tom ut än, så det ska bli så roligt att få fylla den lite till. Har börjat få så mycket idéer nu, så det känns som att jag måste göra någonting åt det. Men som sagt, inte så länge kvar nu.

Jag måste ju få säga att jag skriver verkligen intressanta saker just nu. Hoppas att intressesmurfens hand håller för allt antecknande, annars ber jag så hemskt mycket om ursäkt.

Avslutar med att säga; Usain Bolt, finns det någon som kan slå honom?

Inga kommentarer: