torsdag, augusti 28, 2008

Miss Procrastinate.

När jag började min utbildning på Darub, i april, fick vi en massa uppgifter av Lernia (det företaget som tillsammans med AF håller i utbildningen). Dessa uppgifter skulle göras någon gång under utbildningstiden. Utbildningstiden går ut på söndag och har fröken skjuta-upp-saker-till-senare gjort uppgifterna? Om ni svarade "ja" är ni inte riktigt kloka, men svarade ni "nej" så kan jag tala om för er att det var rätt svar.

Tänkte att idag skulle vara en bra dag att ta itu med dessa uppgifter. Började med en promenad på morgonen (nu måste det bli skärpning på det området, för det är ju så skönt att vara ute) och åt en ordentlig frukost för att sedan sätta mig och hugga in. Tre timmar och två avklarade uppgifter senare är jag nu öm i ryggen och på dåligt humör. Ni ska veta att två uppgifter är inte ens hälften av vad som måste göras.

Så nu måste jag använda morgondagen för att fixa de resterande fem. Kul, kul, kul! Jag hade nämligen en vision om att det skulle gå fort att göra dessa uppgifter, men då hade jag helt glömt bort att min smarthet aldrig följde med när jag kom till världen, den måste ha ramlat av någonstans på vägen. Men, men, inte brusa upp mer än jag redan gjort. Nu ska jag försöka knäcka till ryggen som är ajaj, sen ska jag kanske duscha en sväng för att sedan vänta på att Anette ska vakna ur dvalan och ringa, så kanske det blir häng med henne. Hoppas dagen har någonting roligt att bjuda på, för nu känner jag mig inte alls happy.

Inga kommentarer: