fredag, augusti 15, 2008

I'm Yours.

Gah, nu spelar grannarna Jason Mraz - I'm Yours för typ femtioelfte gången på bara en timme. Visst är det en bra låt, men nog börjar man bli lite less den?! Sänk volymen eller välj en annan låt, jag blir fan hjärntvättad!

Annars har jag hunnit sova en timme, dock behöver jag fler timmar. Men hungern har gjort sig påmind, har försökt stilla den med en smörgås, men tydligen vill den ha mer. Funderar på om jag ska gå över till den andra lägenheten och se om det finns någonting mer kulinariskt att fylla magen med. Om inte så har jag i alla fall mina popcorn där borta och popcorn vet jag är gott. Ja, jag vet att popcorn inte ska förväxlas som mat, men nog måste ni erkänna att det är gott?

Äh, låten tystnade så nu ska jag traska. Gosh, vad trött jag är!

Inga kommentarer: