lördag, augusti 02, 2008

PDOL-update and Today.

Tänkte skriva någon rad om PDOL. Jag kan säga att det var helt galet. Att festa och jobba samtidigt är inte kul, så till nästa år ska jag skaffa mig ett jobb där jag får vara ledig under denna heliga helg. Men annars var det helt sjukt roligt, men jag är glad att det bara är en gång om år, för annars hade jag aldrig pallat. Vill ni se lite bilder kan ni titta här eller här.

Idag ska jag umgås med mamsen. Det ska bli trevligt. Ska fixa och dona lite i lägenheten och sen gå en sväng på Nolia-mässan som startar idag. Annars är jag ledig fram till klockan 12.00 på tisdag och det är så underbart att vara borta från jobbet ett tag. Börjar bli måttligt less på Österbo. Men, det är bara två veckor kvar sen får vi se vad som händer.

Jag ska klä på mig tror jag så att jag slipper vara i pyjamas när mamma kommer. Sen ska jag plocka undan lite kläder och annat tjafs som ligger runt golvet. Det är helt otroligt att folk är här och stökar till, för jag har ju knappt varit hemma den senaste veckan!

Inga kommentarer: