lördag, augusti 09, 2008

My Phoneterror.

Jag är så förbannat less på jobbet. Önskar jag slapp återvända dit imorrn. Men, men bara den här veckan och sen hoppas jag på att någon annan vill anställa mig för jag orkar inte med pensionärerna (och vissa i personalen) längre.

Sen blir jag lite irriterad på att vissa människor inte kan svara i telefon när jag ringer till dem. Jag har ingen aning om var min kära hälft är eftersom han inte vill svara i telefonen. Hur snällt är det? Dock kan det verka som att jag stalkar honom eller är desperat eller någonting åt det hållet, men jag vet att han ibland blir tillfälligt döv så att ringa några gånger extra brukar hjälpa. Men tydligen inte den här gången...

Jaja, måste gå på toa och sen göra mig något att äta. Hungern har stört mig ett tag så det är väl bäst att göra som den vill, jag orkar inte med den heller. Blä.

Inga kommentarer: