tisdag, juli 21, 2009

"All right, then massage me up right nice!"

Har varit vaken i tjugo minuter. Det ni. En lång sovmorgon för fröken idag. Men jag gillar det. Eftersom jag får sova så dåligt om nätterna på grund av denna jävla hosta så är jag glad att få sova länge. Idag hade jag tänkt vara lite huslig. Diska, städa, renbädda, byta gardiner i sovrummet och så vidare... Vädret är ju inte det bästa, men allt det ovanstående behövs så det är bra att det är dåligt väder. Men innan jag gör allt detta ska jag få i mig någon sorts frukost och sedan hade jag tänkt unna mig tjugo minuters shiatsumassage.

Jag har negligerat den länge nog, det är dags att ta upp bekantskapen med den. Jag känner det. Jag hoppas den saknar mig lika mycket som jag saknar den. Så underbart skönt det ska bli...

Inga kommentarer: