onsdag, juli 01, 2009

wonderful little Meya.

Dagen har jag spenderat på Klubbgärdet hos Fia och Danne. Mycket trevligt, det var längesen jag och Fia hängde. Sen fick jag även gulla med deras underbart fina dotter Meya. Vilken liten underbar tjej de har fått. Hon gillade mitt lillfinger, hon sög på det så att jag blev alldeles bortdomnad i fingertoppen. Men det var det värt. Så söt! Tyvärr tog jag inga bilder, det ångrar jag lite, men å andra sidan kommer jag ju att träffa dem igen.

Nu är jag helt ensam hemma och jag har nästan glömt bort hur det är att vara helt ledig. Vad gör man? Jag sitter just nu och ser ett avsnitt av Samantha, who (gamla avsnitt) och håller på att ladda hem Privileged igen. Haha, jag kan verkligen se serier flera gånger. Det är konstigt... Äsch, det här inlägget blev inte som jag tänkt mig. Jaja, jag ska fortsätta sitta hemma ledig och se serier. Det är ju det jag gör bäst.

1 kommentar:

cashith sa...

click here to find out more bags replica gucci his response replica designer backpacks internet replica designer bags