onsdag, juli 08, 2009

that's so easy.

Det gick bra att promenera. Regnet kom aldrig. Puh. Däremot var det väldigt tråkigt att promenera trots radio i öronen. Men det berodde nog på att jag inte gick i samma tempo som jag brukar promenera, för jag ville slippa svettas så förbaskat. Men det gick ju som det gick, tur att jag tog med mig en extratröja.

Är som lite glad att vara på jobbet idag. Jag får ju äntligen läsa PT. Det är en bra tidning, inte bara för att det är lokaltidningen utan också för att den är så lätt att göra. Jag har fått göra FK alldeles för mycket på sistone, så det känns bra att få en lättare tidning som omväxling. Nej, nu har magen skrikit ett tag (det är svårt att läsa in när magen lever om för micken tar upp det ljudet också) så jag ska värma maten och se om det visas något kul på tv.