torsdag, juli 30, 2009

"Faster, faster! You're not going fast enough."

Oj, oj, oj, jag som alltid brukar vara så duktig på att blogga minst en gång om dagen. Nu får jag skriva fort så att jag inte missar tidsgränsen. Dagen har varit bra. Sol på balkongen, tunga ben på träningen och en tidning som skickas redan nu, trots att jag varit och tränat. Det är inte illa pinkat. Nu ska jag snart åka hem och jag är ledig i två dagar igen. Det ska bli skönt och jag ska njuta imorrn. Det sägs att solen ska komma så jag får väl tro på det. Nej, nu måste jag sluta skriva så att klockan inte hinner bli imorrn.

2 kommentarer:

e|in sa...

Du hann på minuten innan ny dag ;) Hoppas du får en dunderbra helg! Kram!

J sa...

Men duuee, man kan ju själv ändra tiden då inlägget ska publiceras.. :P haha.. Puss söt