fredag, juli 31, 2009

my littlesister.

Jag ska dela med mig av en kommentar jag fick på förra inlägget. Det är från min kära systeryster. Det är några saker jag tycker är roligt med inlägget. För det första är det hennes sätt att berätta saker, typiskt ungdomsprat (men jag gillar det), för det andra att hon hjälpte mig föda barnet och för det tredje och det som är konstigast är att jag var KOLUGN under hela tiden. Detta är verkligen helt sjukt...

"ANNA! det e clara som skrive ;) vet du vad jag drömde inatt?!herregudars! drömde att jag skulle hälsa på dig.. också när ja kommer in till dig så ligger du där och är i 9:onde månaden gravid och flämtar. ja ba: :O Men AnnA!? du bara log och låg där så ja satte mig bredvid å frågade: får ja känna på magen? :) fast du kanske inte tycker det e så kul.. du ba: jaa men gör det! :)... så kände jag och ja ba: en det känns ju nästan som om foten/benet är ute redan?! så ja frågade om ja fick kolla och DÅ VARE DET! JA BA MEN HERREGUD ANNA DU SKA JU FÖDA NUU??! du va fortfarande lugn som en filbunke å sa inte ett ljud å bara log och sa: kan du hjälpa mig? ja ba: JA! så födde du en flicka å hon ba ramla ut helt lätt och du sa inte ett pip? HAH så inatt hjälpte jag dig att föda barn :D ja undrar äre något sådant påväg snart? ;) ja vill ju bli moster ju ;) hihi. puss på dig!"

1 kommentar:

clara sa...

hahahahahahaha, det var ju nästan festligt :D ja e glad att jag kunde hjälpa dig ;) hahaha åh va roligt. puss på dig <3