fredag, juli 03, 2009

summerfeelings.

Eftersom sommaren innebär en hel del jobb för mig, älskade och även vår sambo Chrille, är det inte alltid som vi får tid att äta middag alla tre samtidigt. Men idag blev det av och kycklingsalladen var underbart god och vinet smakade fint. Efter maten blev jag som vanligt sötsugen så jag tog cykeln till Statoil för att köpa något gott, men insåg att vi faktiskt har saker hemma som kan bli till något gott. Det resulterade i kladdkaka med apelsinkrokantsgrädde (vi smälte apelsinkrokant och blandade i grädden om ni inte förstod det). Det var väldigt gott.

En mycket trevlig dag och imorrn ser jag fram emot en ännu trevligare. Tydligen ska solen skina som bara den och som vanligt har jag ju världens bästa jobb så dagen kommer tillbringas i solen för att få ännu mer brunfärg på min hud. Finns det någon som inte tycker om sommaren?

1 kommentar:

frida sa...

jag håller med dig, så himla gott på sommaren! vad har du för dressing tilL? ett tips är att blanda mango raja med turkisk yougurt, blir kanongott! :) Jo du de är bra här med. Både och att bara jobba kvällar, skönt med dagarna lediga iaf :)