tisdag, juli 21, 2009

I reFUSE to do it anymore.

Nej, istället för att vara glad över att disken är diskad, golven dammsugade (i alla fall delar av dem) och gardinerna i sovrummet är bytta är jag irriterad och arg. Säkringen har gått tre gånger, jag råkade dammsuga upp usb-minnet (men jag lyckades hitta det i påsen) och gardinstången håller på att lossna från väggen. Arrrggghh!

Jag blir så jävla less. Mest på säkringen faktiskt, för den går varje gång vi pluggar in dammsugaren i väggen (är det normalt?) och jag har som sagt bytt den tre gånger, men nu har vi slut säkringar så köket får se ut som fan. I alla fall golvet. Diskbänken är fin och ren. Något att vara glad över? Sen regnar det ute och jag måste cykla in till stan för att hämta bilen. Är det smart med tanke på hur förkyld jag är?

En sak som jag kanske kan glädja mig åt är att jag ska läsa ÖP idag. Det är en lätt tidning och brukar gå fort att göra. Det känns skönt att få ett avbrott från FK som faktiskt är "min" tidning resten av veckan. Usch. Jaja, det är bara att göra mig någon mat, klä på mig regnkläder (som jag inte äger) och cykla in till stan. Jävla skit!

Inga kommentarer: