fredag, juli 10, 2009

change of scenery.

Jaha, då var jag som vanligt på plats på jobbet då. Eller jag har egentligen varit på plats sen klockan fem, men jag har varit i studion och läst. Hade sån tur att min kollega kunde byta tidning med mig, för egentligen ska jag läsa om händelserna i Dalarna (som vanligt), men nu läser jag om Uppsala istället. Mycket skönare och jag kommer kunna åka hem tidigare (förhoppningsvis) nu.

För ikväll är det 30-års fest för några av våra vänner. Jag hade tänkt jobba som en dåre så att jag kan åka och ta vara på festligheterna när jag är färdig. Det blir dock nyktert eftersom jag kör bil, men jag börjar bli rätt så van att vara nykter på fester. Hoppas bara vädret blir lite bättre för det ska vara delvis utomhus och hur kul blir det när regnet hälsar på? Fast regnet kanske inte fick någon inbjudan?

Inga kommentarer: