torsdag, april 15, 2010

crazy day.

Vilken jävla crazy dag det här har varit. Klockan halv nio (bara en halvtimme senare än tänkt) slog vi igång det första avsnittet. Dryga fjorton timmar senare slutade sista avsnittet. Vi har alltså suttit och sett på teve i mer än ett halvt dygn. Helt jävla crazy. Men riktigt kul har det varit. Jag har verkligen hur sjukt fina vänner som helst. Allihopa (även de som inte var med idag, så klart)! Vi har även ätit som grisar, scones, pasta/kycklingsallad och pizza. Gött!

Men trots att all mängd mat har passerat inne i kroppen är jag hungrig. Haha, så jävla stört. Men jag ska äta lite och se om det är något kuligt att se på teve. Sedan ska jag gå och sova för jag är inte bara hungrig jag är jävligt trött. Natten innehöll inte så värst många timmars sömn nämligen. Men jag vill ju faktiskt ha imorrn, så jag går gärna och sover tidigt så att det blir fredag så fort som möjligt. Haha. Tack tjejer för en underbart trevlig dag!

Inga kommentarer: