fredag, april 09, 2010

my little diamond.

Inte hjälpte det att jag bara hade några få sidor kvar kring halv elva, tidningen skickades tjugo i ett. Så jävla irriterande. Sen när jag kom hem skulle jag över till Funky för att hämta en skiva till datorn, men jag inser nu att jag blev kvar ett bra tag. Haha. Men det var ett tag sen jag träffade "diamanten" (internskämt om någon undrar) så vi hade lite catching up to do. Men nu är jag hemma och trots att klockan är sent tänkte jag ta mig något i magen så att jag inte vaknar och är hungrig som en varg och även se lite Ugly Betty. Imorrn har jag storslagna planer så det är bäst att jag får en bra natts sömn. Håll tummarna är ni snälla.

1 kommentar:

Nanna sa...

Tack!! vartenda ord värmer mitt hjärta. Vetyder så mycket att människor stannar upp och tänker till och att de även tar tiden att skriva.

Tack !!