fredag, april 30, 2010

separated this weekend.

Om det är någon därute som undrar varför jag är i Boden istället för att vara hemma och ta emot älskade, så kan jag berätta att det inte är jag som sviker honom i helgen utan det är han som sviker mig. Han valde att åka med sin familj och några släktingar upp till fjällen för tre dagar med fiske, umgänge, kissa i skogen, sova i kåta och köra skoter en sista gång för säsongen.

Jag är inte någon sån människa som kan klara av tre dagar utan sängen och en vanlig toalett så vi firar valborg på skilda håll för första gången sen det blev vi. Sorgligt, men samtidigt inte så värst farligt, jag menar det kommer många valborgsmässoaftnar som vi ska fira tillsammans och jag vet hur mycket han vill köra skoter nu när han äntligen har en egen. Så han kan gott sitta där uppe i kylan och frysa, fiska och sova i sovsäck, medan jag sitter här inne i värmen och sover i en skön och varm säng. Haha... Snart ska jag och mamma promenera till lovely lillebror där vi ska äta grillat, dricka alkohol och umgås. Härligt!

Saknar dig baby...

Inga kommentarer: