torsdag, april 01, 2010

packing for vacation.

Egentligen skulle jag ha suttit på en buss mot Jutis just nu, men jag bestämde mig för att trängas i en bil istället, därför kan jag i lugn och ro sitta här och blogga. Men jag kan inte skriva något långt inlägg för jag måste börja packa och ska även hinna äta frukost för jag hade tänkt hinna spela lite innebandy innan det bär av mot Jutis. Det blir tre dagars semester för fröken. Jag ser fram emot fint väder, massor med folk (och då menar jag massor) och tre väldigt lugna dagar. Men som sagt, jag har inte riktigt tid för något längre just nu för väskan är alldeles för tom för en påsksemester i fjällen. Avslutningsvis ska jag bara säga att jag nog kommer vara ganska skeptisk till det mesta idag bara för att jag inte vill bli lurad. Så då vet ni!

1 kommentar:

Moa: sa...

Ah ok.. har ändå en del kvar att se så det ska nog gå bra haha :) Den 7:e är jag i Piteå, tjohoo!